Indsend reklamation

Vi ved, hvor frustrerende det er, når noget ikke fungerer efter hensigten.

Derfor bestræber vi os på at løse alle reklamationer/indsigelser så hurtigt som overhovedet muligt.

Den eneste måde det kan ske på er at udfylde vores reklamation/indsigelse formular og indsende denne – så vender vi tilbage hurtigst muligt. !​

Sådan gør du:

  1. Udfyld samtlige punkter i formularen og send den ind, så vi har alle oplysninger til at oprette sagen.
  2. Når du skal indsende en reklamation / indsigelse, skal du bruge et billede af det reklamerede samt kopi af faktura.
  3. Du vil kort efter afsendelsen af formularen, blive kontaktet af en af vores medarbejdere som vil hjælpe dig.
  4. Når du skal indsende en reklamation / indsigelse, skal du bruge et billede af det reklamerede samt kopi af faktura.
  5. Fakturaen skal være betalt, før en reklamation kan behandles. For nærmere info se punkt 5 jf. vores salg og leveringsbetingelser

varme-energi.dk​

Ved en tilbageholdelse af enten det fulde eller delvist faktureret beløb vil reklamationen/indsigelse være afvist, indtil til det fulde beløb er betalt.​


[honeypot website move-inline-css:true timecheck_enabled:true]