Indsend reklamation
Vi vender tilbage hurtigst muligt
Vi ved, hvor frustrerende det er, når noget ikke fungerer efter hensigten.
Derfor bestræber vi os på at løse alle reklamationer/indsigelser så hurtigt som overhovedet muligt.
Den eneste måde det kan ske på er at udfylde vores reklamation/indsigelse formular og indsende denne – så vender vi tilbage hurtigst muligt. !
Sådan gør du:
- Udfyld samtlige punkter i formularen og send den ind, så vi har alle oplysninger til at oprette sagen.
- Når du skal indsende en reklamation / indsigelse, skal du bruge et billede af det reklamerede samt kopi af faktura.
- Du vil kort efter afsendelsen af formularen, blive kontaktet af en af vores medarbejdere som vil hjælpe dig.
- Når du skal indsende en reklamation / indsigelse, skal du bruge et billede af det reklamerede samt kopi af faktura.
- Fakturaen skal være betalt, før en reklamation kan behandles. For nærmere info se punkt 5 jf. vores salg og leveringsbetingelser
varme-energi.dk
Ved en tilbageholdelse af enten det fulde eller delvist faktureret beløb vil reklamationen/indsigelse være afvist, indtil til det fulde beløb er betalt.